Paradise - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Paradise - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Paradise

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

27 September 2013 | Frans Polynesië, Papeete

Wat hebben we een geweldige reis gehad. We zijn al enige tijd terug..... Maar het blijft een ervaring van once in a lifetime. Aangekomen op Tahiti wanen we ons alsof we in de set van jurassic park zijn gekomen. Hoge groene bergen. De zee is zo ontzettend blauw. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en dr zijn bijna geen Nederlanders.... Das ook bijzonder, want die zitten over het algemeen overal en nergens.

Hoogtepunten:
- prive eiland op Huahine met Walter, Daisy en Kim
- heelrijk eten
- snorkelen met de manta's
- de geweldige accomodaties
- prachtige uitzichten uit het vliegtuig
- rust
- mooie snorkelmomenten
- heerlijk rondrijden in ons autootje
en zo nog honderden andere momenten! Wij hebben dr ontzettend van genoten en raden dit iedereen aan!!

• 05 Januari 2014 - 17:16

Vladimir:

UFOs will nuke: UNSC in NY[NY], Chicago[IL], LA[CA], Houston[TX] and Miami[FL]. Also destroyed by nukes are: Mexico City[Mexico], Bogota[Colombia], Rio de J. and Sao Paulo[Brazil], Santiago[Chile], London and Manchester[UK], Amsterdam and The Hague[NL], Brussels[B], Paris and Lyon[F], Madrid and Seville[ES], Frankfurt/M and Berlin[D], Rome and Milan[I], Athens[Greece], Istanbul and Ankara[Turkey], Moscow and Nizhny Novgorod[Russian Federation], New Delhi and Mumbai[India], Beijing and HK[PRC], Bangkok[Thailand], Tokyo[Japan], Seoul[ROK], Sydney and Melbourne[Australia].