Hope - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Hope - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Hope - Vancouver

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Na onze prachtige camping in Hope, welke in een mooie vallei lag, zijn we de volgende dag richting Vancouver gereden. Daar hebben we nog 1 overnachting voordat we de camper in moeten leveren. Onderweg eerst naar Hell's gate... Hoe veder we rijden, hoe warmer het wordt. Met een gammel gondeltje zijn we over Hell's gate gegaan, een hoeveelheid water die door deze vernauwing stroomt is ontzettend. Het is er diep, zelfs nu, nu er steeds minder smeltwater bij komt. Een paar maanden terug stond het water nog hoger. Er zijn zelfs viswegen gemaakt, zodat de zalmen veilig door deze vernauwing in de Fraser River kunnen komen. Als we klaar zijn daar is de temperatuur opgelopen tot 34 graden. We zetten onze reis richting Vancouver door. Hoe dichter we bij Vancouver komen, hoe drukker het wordt op de wegen. Aangekomen op de camping even lekker gezwommen en daarna lekker wezen eten.

De volgende dag tussen 8 en 10 de camper weer inleveren. Het adres ingesteld op de TomTom... Als we de bestemming bereiken zitten we niet op de juiste plek... Blijkt dat deze straat: River Rd wel verschillende keren voorkomt in Vancouver.... Uiteindelijk de juiste wijk erbij gevonden (Delta). De eerste keer waar we stopte was om de hoek van ons laatste hotel.. hihihi.... Uiteindelijk voor 10 uur aangekomen en camper ingeleverd. We zijn netjes bij ons hotel afgezet en hebben nog een paar heerlijke uurtjes in Vancouver doorgebracht. In de avond nog lekker wezen eten bij The Flying Pig en nu hebben we de tassen ingepakt en worden over een klein uurtje naar het vliegveld gebracht.

We hebben echt een prachtige reis gehad door het mooie Canada.
Het uploaden van de foto's lukt niet goed. Dus deze zul je dan een keer moeten komen kijken voor degene die wil!!

Dikke kus

• 01 Augustus 2015 - 21:23

Mandy:

Weer een prachtige reis! Goede reis terug en tot snel! X

• 01 Augustus 2015 - 22:01

Mieke:

Goede reis terug ben benieuwd naar de foto's!!

• 01 Augustus 2015 - 22:21

Jan:

Hei Rowdy,s, mooie vakantie en mooie verslagen. Ben benieuwd naar de foto,s.
    Goeie reis terug en welkom thuis.
    ps. zo,n vliegend varken is die goed te vangen en te eten ?? Wil het hier ook eens proberen!

• 01 Augustus 2015 - 22:32

Mies:

Hee Globetrotters,

Harstikke fijn jullie dat jullie zo,n prachtige vacantie hebben gehad.
    En dat het allemaal zo goed gegaan is.
    We zijn heel erg benieuwd naar de foto.s.
    Een heel goede reis naar huis,en tot morgen

Dikke kus.