Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Tokio

Blijf op de hoogte en volg Femke

22 September 2016 | Japan, Tokio

Vandaag in de regen op weg naar de wijk Shibuya van Tokio. Dit wordt ook wel de feeststad genoemd. Je kunt er terecht voor het nieuwste op het gebied van mode, eten, muziek en technische snufjes. Ook het beeld van Hachi, de hond die tien jaar lang, iedere avond bij het station op zijn baas wachtte, terwijl hij al 10 jaar dood was, is daar. Dit is een flinke toeristische attractie, want het is hier druk. Iedereen wil met Hachi op de foto! Dat het regent deert niemand, iedereen is voorzien van een paraplu en loopt door elkaar. De vele reclameborden op de gevels in deze wijk maken het heel kleurrijk. Ook hoor je overal muziek onder de reclameborden uitkomen. Dat het een hippe wijk is, blijkt als we de bus van d'r boybands Kinky Kids en Wild Wild Wild... wie kent ze niet!

Van daaruit nog naar de gouverment building geweest. Ze hebben op de 45e verdieping een observatie dek. Prachtig uitzicht over Tokio. Vanavond heerlijk gegeten in een familie restaurantje wel 2 tafeltjes binnen en wat bar plaatsen! Erg gezellig en heerlijk gegeten! Morgen de sumo wedstrijd... ben benieuwd!

• 23 September 2016 - 08:27

Mam Mies:

Hoi Rob en Femke,

Alles over mode dus,SUPER!!!!!!!!!

Op de 45 ste verdieping niet normaal dat is hoog ,we krijgen al de trillingen
    in onze benen als wij er aan denken.
    maar wel een prachtig uitzicht.
    Heel veel plezier en geniet ervan.