Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Na een goede vlucht van 9 uur en 20 minuten kwamen we aan op Vancouver. Dit was ruim voor de geplande tijd. Na het oppikken van onze koffers zijn we met de shutte bus naar het hotel gegaan. Een mooi hotel op steenworp afstand van het vliegveld. Daar aangekomen het plan om heel even te gaan rusten en dan nog even de stad in te gaan. Van dit plan kwam niet veel, veel last van jetlag en dus dicht bij het hotel wat gegeten en geprobeerd om zolang mogelijk de ogen open te houden, maar veel te vroeg lagen we te slapen. Het gevolg dat we allebei om 4 uur 's nachts klaarwakker waren. Daarom maar even naar buiten gekeken en alvast de menukaart doorgenomen voor het ontbijt. Na dit gedaan te hebben toch maar weer de ogen proberen te sluiten en te slapen. Na nog een paar uur geslapen te hebben en een heerlijk ontbijt genuttigd te hebben met de skytrain naar Waterfront - Vancouver.

Vandaag met de hop on hop off buss een mooie route gemaakt door Vancouver. Begonnen in Gastown, het oudste gedeelte van de stad. Hierna door naar Stanly Park, met zijn prachtige woud. Hier een mooie wandeling gemaakt, de totempalen bezocht en gestopt bij Elizabeth beach. Hier even lekker gerelaxed en gegeten.

Na een mooie tocht nog even gestopt bij Granville Bridge voor een prachtig uitzicht op Vancouver.

Het weer was erg wisselend vandaag: bewolkt, regen, zon.... Maar de temperatuur is goed, niet te warm. De sfeer hier in Vancouver is heerlijk, lekker relaxed en vriendelijke mensen. Het stikt hier wel van de Nederlanders... Maar ja, die zitten dan ook overal :)!

Morgen gaan we onze camper ophalen en dan vertrekken we richting Vancouver Island.

• 13 Juli 2015 - 08:20

Leny:

heel leuk die totempalen een heel kunstwerk.
    zo te zien word dit een mooie reis geniet ervan samen.

gr leny

• 13 Juli 2015 - 08:49

Mandy:

Alweer een mooi begin! Heel veel plezier samen en je wordt gevolgd!

• 13 Juli 2015 - 21:36

Els:

Hallo vakantiegangers,

jullie zijn net daar en al een eerste reisverslag
    Super leuk dat wij weer mogen mee genieten.

• 13 Juli 2015 - 22:15

Ralph En Floor:

En dan nu.. Een mooie start van jullie onvergetelijke reis! Die al goed begonnen is!

Veel plezier schatten!

• 13 Juli 2015 - 22:25

Mam Mies:

Hee "Globetrotters "harstikke fijn om jullie van alle kanten

te volgen in jullie vacantie.Geniet ervan dikke kus M.M.

• 19 Juli 2015 - 23:28

Bert En Toos:

Jullie hebben zo te zien in Vancouver dezelfde Citytrip gedaan als wij vorig jaar!