Swaziland- Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Swaziland- Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Swaziland- Durban

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

05 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Durban

Eindelijk we kunnen op onze site. We Zijn nu in Durban. Vanuit Swaziland zijn we naar Bushlands gereden,dit is vlakbij St. Lucia. Hier verbleven we in Lodges waarbij een Catproject was. Hier worden verschillende katachtige opgevangen en weer uitgezet in het wild. Hier hebben we ook een afrikaanse wildcat geadopteerd voor een jaar, zijn naam is Grumpy!!

We zijn ook in het Hluhluwe nationaal park geweest. Hier hebben we een neushoorn van heel dichtbij gezien,super gaaf. Hij kwam bijna onze auto in....maar gelukkig reed Rob op tijd weg!! Hierna hebben we een mooie boottocht over het St. Lucia meer gemaakt en hebben ontzettend veel nijlpaarden en krokodillen gezien.

Nu zijn we in Durban, waar het ongeveer 30 graden is. We hebben langs het strand gewandeld en lekker gerelaxed...heerlijk!! Morgen vliegen we naar Port Elizabeth en van daaruit gaan we via de Garden Route richting Kaapstad!

Tot de volgende keer!

Groetjes van de Afrikaantjes Rob en Femke....;)

• 06 Augustus 2009 - 01:30

Maurice:

De reis klinkt nu al ontzettend gaaf hierboven en in de mails en jullie hebben er in die anderhalve week al een hele trip opzitten. Al gewend aan 'de verkeerde kant'? Nog veel plezier voor de rest van de tijd en ik ben benieuwd naar alle verhalen en de foto's.

Groetjes, BigBrother

• 06 Augustus 2009 - 18:13

Els:

Hoi Femke en Rob,

Leuk om jullie rondreis door Zuid-Afrika zo te kunnen volgen.

Kijk al uit naar jullie volgende verhaal.

Groetjes Els.