Van Wadi Rum tot Uden - Reisverslag uit Uden, Nederland van Femke Heijden - WaarBenJij.nu Van Wadi Rum tot Uden - Reisverslag uit Uden, Nederland van Femke Heijden - WaarBenJij.nu

Van Wadi Rum tot Uden

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Augustus 2010 | Nederland, Uden

Helaas zit voor ons de reis er alweer op en zijn we vandaag weer thuis gekomen. Na het mooie Petra zijn we naar Wadi Rum gereden.... Zo ontzettend mooi gebied. Aldaar hebben we een 4WD geboekt voor 3,5-4 uur om de mooiste plekjes in de woestijn te bewonderen. Na anderhalf uur rijden begint de auto waarin we zitten kuren te vertonen, de auto heeft problemen met de koppeling (wat de man zegt). Deze man begint te bellen, te bellen en te bellen en dan komt hij met het verhaal dat zijn broer er zo aankomt met een andere auto en ons verder meeneemt. We nemen met zn 3e plaats in de schaduw en wachten tot zijn broer komt. Intussen komt er een andere 4WD aan en deze chauffeur gaat samen met die van ons eens onder de motorkap kijken. Er wordt ergens een sleutel vandaag getoverd en daar wordt een aantal keren met op de motor geslagen.... hmmmm..... niet echt om het te maken lijkt me!! Na een kwartier komt inderdaad Ali aangereden en gaan we onze tocht vervolgen. Wat een inmens mooie natuur daar!!

Na het avontuur in de woestijn op naar onze overnachting in een bedoeinenkamp. Dit hadden wij ons heel anders voorgesteld. Wat een toeristische attractie. We zijn nog met de kameel de zonsondergang wezen kijken.... wat erg bijzonder was.

Na deze dag op naar Aqaba. Naar wat rustgevende berichten vanuit het thuisfront toch besloten te gaan kijken in de war-zone... Het is daar erg rustig. We hebben in een heerlijk hotel gezeten en lekker gerelaxed, gezwommen en gesnorkeld.

Voor degene die de foto's/film willen zien, kom gezellig kijken als het klaar is!!

Iedereen super bedankt voor de leuke berichtjes!

Liefs,
Rob en Femke

• 11 Augustus 2010 - 19:38

Els:

Home sweet home!!

Graag gedaan.

....en laat maar even weten als je het fotoboek klaar hebt.

Groetjes vanuit Uden "Buiten"